środa, 30 listopada 2011

Poezja: Pytanie do czytelników

Mam do Państwa dziś pytanie, a nawet kilka.
Ciekaw jestem w jaki sposób najchętniej zdobywacie literaturę?
Kupujecie w tradycyjnych księgarniach, wypożyczacie z bibliotek, kupujecie ze sklepów internetowych, ściągacie nielegalnie z Internetu lub jako legalny ebook?
Może o czymś zapomniałem?
Interesuje mnie także w jaki sposób czytacie? Czy nadal w formie papierowej, czy może na komputerze, tablecie lub telefonie?
W jaki sposób zdobywacie i konsumujecie literaturę?
Czekam na komentarze. Jestem bardzo ciekaw.

Ja osobiście preferuje tradycyjne książki, lecz kupuje również ebooki, jako że zachorowałem kiedyś nagle na czytnik i mam. ;-) Poręczne zwierzątko, jednak bardziej do biografii Lincolna niż poezji. ;-)

Zobaczmy jakie upodobania ma polski czytelnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz